اهمیت انتشار رپورتاژ در سایت های تخصصی

رپورتاژ آگهی

تعداد مناسب لینکها یا تعداد تصاویر برای رپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که گزارش به نظر بیجا نرسد و تصنعی به نظر نرسد. ما قبلاً به طور مفصل درباره ابعاد مختلف این موضوع در صفحه انتشارات رپورتاژ آگهی به طور مفصل توضیح داده ایم و اکنون قصد داریم منحصراً بر تعداد لینک ها و تصاویر رپورتاژها تمرکز کنیم.

حداکثر تعداد لینک مجاز در رپورتاژ آگهی

حداکثر تعداد لینک مجاز در رپورتاژ آگهی

اگر در حال انتشار رپورتاژ به منظور ایجاد لینک هستید ، باید به خاطر داشته باشید که مهمترین مسئله در انتشار رپورتاژ ، تنوع است. بنابراین صحبت در مورد تعداد لینک های مجاز در رپورتاژ آگهی کمی غیر منطقی به نظر می رسد.

ما پیوندهایی ایجاد می کنیم تا بتوانیم اعتماد گوگل را جلب کنیم. گوگل زمانی به وجود خواهد آمد که همه چیز عادی و طبق معمول باشد.

اگر بخواهیم از یک قانون ثابت و دائمی استفاده کنیم ، قطعاً لینک سازی ما مصنوعی به نظر می رسد و این نمی تواند پایان خوبی برای سئو وب سایت داشته باشد.

فرض کنید در تمام گزارشات خود لینک قرار داده اید. طولی نمی کشد که شبکه لینک ساز شما توسط گوگل شناسایی می شود و اثرات مثبتی که می گیرید از بین می رود.

راه حل اصلاً تعریف قانون نیست. هرچه بی نظم و نامنظم باشید ، نتایج بهتری خواهید داشت.

وقتی از بی نظمی و بی نظمی صحبت می کنیم ، می تواند شامل تعداد لینک های موجود در گزارش نیز باشد. بنابراین هیچ دلیلی برای در نظر گرفتن یک فاصله عددی برای تعداد لینک ها وجود ندارد.

یک گزارش می تواند شامل 1 لینک ، 2 لینک دیگر ، 3 لینک بعدی و حتی گزارشی از 10 لینک باشد. ممکن است بگویید 10 لینک خیلی زیاد است. نه این نیست. این تابعیت را می توان از طرق مختلف ایجاد کرد. این فقط به خلاقیت شما بستگی دارد.

اما همیشه توصیه می شود که تعداد لینک های موجود در گزارش را بین 1 تا 3 نگه دارید. این یک دوره معقول است ، اما شما همیشه این قانون را دنبال نمی کنید.

بنابراین فراموش نکنید: لینک سازی قانون و ضوابط خاصی ندارد.

حداکثر تعداد تصاویر مجاز در رپورتاژ آگهی

حداکثر تعداد تصاویر مجاز در رپورتاژ آگهی

صحبت در مورد تعداد تصاویر در رپورتاژ آگهی نسبت به تعداد لینک ها کمی متفاوت است. گوگل رسانه را دوست دارد. کاربران نیز همین کار را می کنند. هرچه رسانه بیشتری وارد بازی کنید ، برای شما بهتر است. اما به یاد داشته باشید که این رسانه ها هرزنامه نیستند و کاربر را آزار نمی دهند.

بهترین انتخاب این است که هر رپورتاژ حداقل 1 تصویر و حداکثر x تصویر داشته باشد تا کاربر ناراضی نباشد.

نحوه تهیه لینک ها و تصاویر برای درج در رپورتاژ موضوعی مفصل است که سعی می شود در نوشته های مستقل مورد بررسی قرار گیرد.

اگر قصد دارید انتشار رپورتاژ آگهی را به طور حرفه ای به تیم ما بسپارید ، لطفاً به صفحه خرید رپورتاژ آگهی مراجعه کنید.

 

خرید تبلیغات برای سایت

رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *