رپورتاژ آگهی طبیعی چیست | چگونه رپورتاژ آگهی منتشر کنیم


ارتباط رپورتاژ آگهی و سئو

همانطور که می دانید ، سئو مجموعه فعالیت های داخلی یا خارج از سایت است که به شما امکان می دهد اعتبار سایت را نزد کاربران و گوگل افزایش دهید و در نتیجه ، رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید.

در مورد سئو خارجی ، انتشار رپورتاژ آگهی تا زمانی که اصول گزارشگری را رعایت کنید تأثیر فوق العاده ای در رتبه بندی سایت شما خواهد داشت.

اگر با اصول نوشتن و نشر رپورتاژ آگهی طبیعی آشنا هستید ، برای سفارش گزارش به صفحه خرید رپورتاژ آگهی سئو مراجعه کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

رپورتاژ آگهی طبیعی چیست

بیایید صادق باشیم ، هدف از رپورتاژ آگهی لینک نیست. همه ما برای معرفی خود ، تجارت و خدمات خود باید گزارشی را منتشر کنیم و در این بین ممکن است لازم باشد لینکی از سایت خود را در رپورتاژ قرار دهیم.

وقتی صحبت از گزارش گیری طبیعی است منظور ما گزارشگری است که به معنای ایجاد لینک نیست. اما آیا کسی فقط برای معرفی خدمات خود حاضر به پرداخت هزینه گزارش است؟ البته که نه. بیشتر افراد می خواهند فقط از طریق رپورتاژ آگهی خلق کنند.

بخاطر داشته باشید که لینک سازی می تواند بخشی از انتشار گزارش باشد و لینک سازی صرفاً در گزارش سازی جرم محسوب نمی شود. اما برای اینکه بدانید چگونه می توانید لینکهایی برای طبیعی جلوه دادن آنها ایجاد کنید ، باید برخی از موارد زیر را دنبال کنید.

رپورتاژ آگهی طبیعی چیست

 

منابع مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی طبیعی

مهمترین مبحث در انتشار رپورتاژ انتخاب منبع و سایتی است که قرار است در آن رپورتاژ منتشر کنید. منابعی که قرار است در آن رپورتاژ منتشر کنید لازم است چندین فاکتور را رعایت کرده باشند.

منبع با بروزرسانی های مداوم

سایت یا وبلاگی که می خواهید رپورتاژ را در آن منتشر کنید نباید غیرفعال باشد. منابع باید در فواصل مختلف و منظم به روز باشند و به روز شوند. این بروزرسانی ها برای افزایش اعتبار منابع بسیار مهم هستند. بنابراین ، وب سایت ها یا مجلات خبری می توانند منبع خوبی برای گزارش گیری باشند. دلیل آن بروزرسانی مناسب و زیاد این وب سایت ها است. البته در انتشار رپورتاژ در اینگونه سایتها ، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

منبع با کمترین لینک خروجی در صفحه

لینک خروجی به تعداد لینک هایی گفته می شود که یک صفحه از یک سایت به سایت های دیگر می دهد. لینک خروجی می تواند در رپورتاژ یا در مناطقی مانند نوار کناری ، پاورقی یا حتی سرصفحه موجود باشد. بنابراین ، شما باید منابعی را انتخاب کنید که در گزارش گنجانده شود یا فاقد پیوند خروجی باشد یا کمترین پیوند خروجی را داشته باشد.

پیوندهای خروجی بیش از حد باعث مصرف صفحه می شوند و در نتیجه قدرت رپورتاژ شما و مقداری که به پیوند شما منتقل می شود را کاهش می دهند.

بنابراین ، بهتر است سایت ها یا وبلاگ هایی را برای انتشار رپورتاژهایی انتخاب کنید که کمترین تعداد لینک خروجی را داشته باشند. در صفحه وب سایت های خبری سئو هیچ لینک خروجی وجود ندارد ، که برای منابع رپورتاژ دهنده سئو یک نقطه مثبت است.

منبع با مطالب یونیک و یکتا و غیرکپی

سایت یا وبلاگی که تنها مطالب کاملا کپی منتشر می کند نمی تواند منبع خوبی برای انتشار رپورتاژ شما باشد. بهتر است منابعی را انتخاب کنید که محتوای آن یونیک یا حداقل بازنویسی شده از محتواهای دیگر باشد و کپی محسوب نشود.

منبع با قدرت DA بالا (به شرط رعایت فاکتورهای ضد اسپم)

این فاکتور را زمانی مدنظر قرار دهید که فاکتورهای دیگر را بررسی کرده باشید. ضمنا فراموش نکنید که داشتن آتوریتی بالا به تنهایی ملاک مناسبی برای ارزش و اعتبار رپورتاژ نیست. در نوشته تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه به طور مفصل در این مورد توضیح داده ایم.

منابع مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی طبیعی

لینک سازی طبیعی در رپورتاژ آگهی

برای اینکه رپورتاژ شما طبیعی به نظر برسد، لازم است در قرار دادن لینک در رپورتاژ مواردی را رعایت کنید که برخی از این موارد را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

لینک سازی با انکرتکست های متنوع

شما با انکرتکست ها به راحتی می توانید به گوگل بفهمانید که صفحه لندینگ شما در رابطه با چیست.

اما چنانچه در استفاده از انکرتکست ها زیاده روی کنید، از طبیعی بودن رپورتاژ کم خواهد شد و هوش مصنوعی گوگل به راحتی قادر به تشخیص دادن رپورتاژ ساختگی خواهد بود و به همین دلیل ممکن است در خوشبینانه ترین حالت آن را بی تاثیر کند یا در بدبینانه ترین حالت شما را به خاطر انتشار آن جریمه کند.

قرار دادن تعداد لینک مناسب

همیشه در مورد تعداد لینک های رپورتاژ بین افراد مختلف اختلاف نظر وجود دارد. برخی افراد آمار ثابتی را مانند اینکه در Google Docs ثبت شده منتشر می کنند.
در هیچ منبع تعداد لینک ها ذکر نشده است و اعلام حداقل و حداکثر لینک ها کاملاً نادرست است.
آنچه مشخص است این است که نباید در این کار زیاده روی کنید. تعداد لینک های شما در رپورتاژ نباید زیاد باشد.
ما فقط یک لینک به شما پیشنهاد می دهیم. بیش از یک لینک می تواند رپورتاژ طبیعی را به رپورتاژ جعلی تبدیل کند ، که گوگل به راحتی به آن شک خواهد کرد.

لینک شما در کنار لینک رقیب

شاید با خود بگویید چرا باید برای رقیب لینک بسازید.

اشتباه نکنید، شما با اینکار برای رقیب لینک نمیسازید، بلکه از رقیب اعتبار می گیرید.

بنابراین یکی از پیشنهادات این است که لینک خود را در کنار لینک یک یا چند رقیب خود در رپورتاژ ذکر کنید.

لینک شما در کنار برند رقیب

این مورد هم مشابه مورد قبلی است. وقتی برند یا لینک شما در کنار برندهای برتر و رقیب قرار میگیرد، اعتبار رقبا به شما منتقل خواهد شد.

لینک سازی طبیعی در رپورتاژ آگهی

استفاده از مدیا و طبیعی سازی رپورتاژ

مدیا شامل عکس، صوت و ویدیو می باشد. استفاده از این موارد درون رپورتاژ می تواند ارزش رپورتاژ را شدیدا بالا ببرد. اما یادتان نرود که بهتر است که مدیا در سرور ارائه دهنده رپورتاژ آپلود شود.

بازه زمانی انتشار رپورتاژ طبیعی

هیچ بازه زمانی ثابتی در انتشار طبیعی رپورتاژ وجود ندارد. با توجه وضعیت سایتی که قصد دارید برای آن رپورتاژ منتشر کنید و میزان رقابت و… باید یک استراتژی مناسب در نظر بگیرید.

عنوان و محتوای رپورتاژ

عنوان را طوری انتخاب نکنید که رپورتاژتان رقیب شما شود. بسیاری از عزیزان در انتشار رپورتاژ اشتباهات بزرگی می کنند که یکی از این اشتباهات انتشار رپورتاژ با عنوانی حاوی کلمه کلیدی اصلی خودشان می باشد. این کار می تواند به قدری برایتان گران تمام شود که رفعش مشکل یا نیازمند هزینه زیادی باشد.

کتگوری یا دسته رپورتاژ

برخی از منابع ثبت رپورتاژ، رپورتاژهای منتشر شده را در دسته بندی هایی با عناوین تبلیغات، رپورتاژ، آگهی و مواردی از این دست منتشر می کنند که می تواند باعث شود به راحتی رپورتاژ شما توسط گوگل شناخته شود.

بهترین حالت این است که رپورتاژ آگهی در دسته بندی تخصصی در موضوع خود منتشر شود به طوری که نتوان آن را از یک پست معمولی سایت تشخیص داد.

این نکات دقیقا همان مواردی است که تیم سئوسل سعی در رعایت تمامی یا اکثریت آنها دارند و این موارد در تمامی سرویس های رپورتاژی سئوسل رعایت می گردند.

خرید تبلیغات برای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *