اصول سئو برای مدیران سایت

مهم ترین اصول سئو برای مدیران سایت

سئو امروزه به عنوان یک دانش فراگیر معرفی می شود و با تغییر مدام الگوریتم های گوگل، سئو کارهای کلاه سفید و کلاه سیاه را به چالش  می کشد.فردی که قصد دارد در این  شغل بماند و آینده روشنی داشته باشد باید به روز باشد , باید مطالعه داشته باشد و با آخرین اخبار و اصول سئو آشنا باشد.در طی سالها الگوریتم های گوگل تغییرات فراوانی کرده اند ولی یکسری از اصول سئو همواره ثابت هستند و همیشه یکسان می ماند.

تجربه نشان داده در طی زمان این اصول سئو تغییری نکرده است.به عنوان شخصی که ده سال از عمرم را در این راه گذرانده ام این مسئله برای من اثبات شده است.

اصول سئو

اصول کلیدی و مهم سئو برای مدیران سایت

استراتژی سئو کوتاه مدت نیست

اگر می توانستید روزانه 2000 بازدید برای سایت خود ایجاد کنید ، به مقصد نمی رسیدید زیرا ممکن است روز بعد هیچ بازدیدی نداشته باشید.

هفته ها و ماه ها روش سئو کلاه سفید را دنبال کنید تا نتیجه بگیرید و حتی پس از نتیجه گیری باید همچنان در اوج باشید. اگر عاشق کار هستید و سایتی به روز دارید و مطالب مفید و کاربر پسند منتشر می کنید ، مطمئناً موفقیت در انتظار شما خواهد بود.

به عنوان مثال ، یکی از دوستان من وبلاگ داشت و در موضوعات تخصصی خود مقالاتی می نوشت و هفته ای چند مقاله جدید منتشر می کرد که کاربران واقعاً به دنبال آن بودند. او 14 ماه همین کار را انجام داد و به تدریج توسط یک شرکت نتایج خوبی گرفت. معروف که در این زمینه کار می کرد به عنوان یک متخصص تولید محتوا با حقوق و مزایای عالی استخدام شد.

با این حال ، اگر عجله داشت و می خواست صد سال در یک شب سفر کند ، مدتها پیش جریمه می شد و از صفحه نتایج حذف می شد.

سئو هیچ میانبری ندارد

اگر روی پروژه سئو کار کرده باشید ، می دانید که هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند بگوید من تضمین می کنم تا 2 ماه دیگر یا در چنین صفحه ای در صفحه اول گوگل باشید.

زیرا هیچ کس پشت گوگل نمی داند. با به روزرسانی الگوریتم گوگل ، یک شبه ، سایتی در رتبه 1 قرار دارد و به صفحه دوم می رود و سایتی از صفحه 7 به صفحه 1. بنابراین تعیین زمان برای سئو امکان پذیر نیست ، اما می توان آن را یک زمان در نظر گرفت چارچوبی که سئو از تجربه قبلی خود می داند که این پروژه زمان زیادی را صرف می کند. بنابراین قبل از اینکه به این افراد اعتماد کنید و اینقدر به آنها توجه کنید ، هیچ کس نمی تواند اصول سئو را دور بزند.

سئو آهسته و پیوسته است

سایتی که می خواهد از اصول سئو پیروی کند و همیشه در نتیجه نتایج در وهله اول باشد باید همیشه آماده باشد. اگر حساس باشند ، راه اشتباه را انتخاب کرده اند و نتیجه مطلوب حاصل نشده است. آنها باید بلافاصله برای رفع نقص وارد عمل شوند و راه درست را طی کنند. اگر می خواهید به رتبه قبلی برگردید ، به هفته ها و ماه ها نیاز دارید.

اصول سئو که در این مقاله می خوانید همیشه ثابت است و تغییری نمی کند. یک نتیجه سریع و یک شبه هرگز در سئو حاصل نمی شود و اگر حاصل شود به همان سرعت از دست می رود.

به خاطر داشته باشید که شما یک نفر هستید و تیم گوگل متشکل از هزاران فرد با استعداد و تحصیل کرده است که تمام تلاش خود را می کنند تا کاربر در جستجوی خود بهترین نتیجه را کسب کند. بنابراین برای حفظ کیفیت کار خود ، اعتبار بیشتری به سایت های با کیفیت و با ارزش می دهند و هرکسی که بخواهد قوانین را دور بزند فورا جریمه می شود و از نتایج حذف می شود. برای موفقیت در دنیای اینترنت تلاش و صبر لازم است.

خرید تبلیغات برای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *