راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی , رپورتاژ آگهی یک متن خبری است که برای اهداف تبلیغاتی مانند معرفی نام تجاری و محصول ، ترافیک وب سایت و سئو در وب سایت دیگری منتشر می شود.

بیشتر اوقات ، این متون با هدف بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو انجام می شوند و هدف این است که لینک هایی به وب سایت خود در صفحه ای داشته باشید که از نظر موضوعی مربوط به وب سایت شما باشد.

همانطور که احتمالاً می دانید ، دریافت لینک از یک وب سایت که از نظر اعتبار از وب سایت شما بهتر است ، یکی از موثرترین پارامترها در رتبه بندی وب سایت شما است و رتبه وب سایت شما را در کلمات کلیدی مورد نظر افزایش می دهد.

از آنجایی که در سال های اخیر ، دریافت لینک های ناخواسته و غیر واقعی رایج شده است ، گوگل بیش از پیش نسبت به لینک های خارجی حساس شده است ، و اگر متوجه شود که سایتی لینکی خریداری کرده یا لینک هایی برای وب سایت خود به شکل اسپم ایجاد کرده است ، با آن وب سایت برخورد می کند و آن را جریمه می کند.

یکی از راه هایی که گوگل در دستی بودن لینک شما شک نمی کند این است که لینک های شما در وب سایتی قرار دارد که از لحاظ موضوعی با موضوع وب سایت شما مرتبط است. اما از آنجا که دامنه وب سایت شما ممکن است خاص باشد و لزوماً وب سایتی در منطقه شما وجود ندارد که بتوانید لینک را از آن دریافت کنید ، خرید رپورتاژ آگهی به شما در انتشار مقاله در یک وب سایت کمک می کند. سئو خود را ارتقا دهید ، که شهرت بیشتری نسبت به وب سایت شما دارد.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست

مزایای رپورتاژ آگهی چیست

تا اینجای مقاله به تعریف رپورتاژ آگهی و اینکه چرا برای وضعیت سئو وب سایت مهم است پرداختیم. در ادامه به صورت تیتر وار مزایای انتشار رپورتاژ آگهی را با هم بررسی می کنیم

دیده شدن بیشتر

همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی یکی از روشهای تبلیغاتی است و مانند سایر روشهای تبلیغاتی ، هدف آن نمایان ساختن محصول و برند است.

مزیت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی این است که اکثر کاربران وب متوجه نمی شوند که این متن نوعی تبلیغات است و فکر می کنند وب سایت ناشر این متن را به منظور اطلاع رسانی منتشر کرده است. بنابراین اگر کاربر رپورتاژ آگهی شما را می بیند ، تأثیر بیشتری نسبت به بنر شما یا سایر روش های تبلیغات آنلاین دارد.

هزینه مناسب

هزینه رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی بسیار مناسب است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بنر تبلیغاتی را در یک وب سایت معتبر قرار دهید ، باید چندین میلیون تومان هزینه کنید و پس از اتمام دوره تبلیغات شما ، بنر از وب سایت حذف می شود. اما هزینه رپورتاژ آگهی بسیار کمتر از یک بنر است و نکته مهم این است که رپورتاژ آگهی معمولاً از وب سایت ها حذف نمی شود.

بهبود سئو سایت

همانطور که گفته شد ، یکی از مزایای اصلی رپورتاژ آگهی دریافت اعتبار است و این امر اعتبار وب سایت شما را در صفحاتی که به آنها پیوند دریافت می کنید افزایش می دهد. اما همیشه به خاطر داشته باشید که خرید رپورتاژ آگهی یکی از روشهای غیرقانونی گوگل برای کسب رتبه است. این روش ها برای دریافت لینک ها و خرید رپورتاژ آگهی باید هوشمندانه باشد تا منجر به مجازات های گوگل نشود.

روند زمانی انتشار رپورتاژ آگهی ها به چه شکلی باشد

همانطور که گفته شد ، خرید و فروش لینک از گوگل کار درستی نیست و منجر به جریمه وب سایت هایی می شود که این کار را انجام می دهند.

یکی از پارامترهایی که باعث می شود گوگل به وب سایت شما شک کند ، زمان انتشار رپورتاژ آگهی است. همیشه پیشنهاد می شود که زمان انتشار رپورتاژ ها دارای شیب یکسانی باشد.

به عنوان مثال ، انتشار گزارشات در سایت شما نباید به گونه ای باشد که فاصله زمانی بین دو رپورتاژ 3 روز باشد و رپورتاژ بعدی سه ماه بعد و سه روز بعد ، 3 رپورتاژ با هم منتشر می شود.

این یک روند غیر معمول برای گوگل است ، بنابراین سعی کنید یک جدول زمانی منظم برای گزارشات خود داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که رپورتاژ های خود را در آخر هفته منتشر نکنید زیرا ترافیک وب سایت در پایان هفته کاهش می یابد و اگرچه رپورتاژ شما تأثیر مستقیمی بر موقعیت شما در گوگل نخواهد داشت ، اما حداقل تأثیر را خواهد داشت. آنچه هفته اول رپورتاژ می تواند برای وب سایت شما داشته باشد این است که ممکن است باعث ایجاد ترافیک در وب سایت شما شود.

نحوه لینک دهی در رپورتاژ آگهی

نحوه لینک دهی در رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از نکاتی که در رپورتاژ آگهی های خود باید دقت کنید تا گوگل به مقاله ای که به شما لینک داده است مشکوک نشود، نوع لینک دهی شما می باشد. نوع لینک دهی را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

متن لینک یا انکر تکست

انکر تکست شما در مجموع مقالاتی که منتشر می کنید باید به گونه ای باشد که گوگل به شما شک نکند. به عنوان مثال ، در همه رپورتاژ آگهی ها ، به یک صفحه با یک متن لینک ندهید و سعی کنید از روش های مختلف استفاده کنید.

توزیع مناسب لینک ها در این دسته ها یکی از معیارهای گوگل برای تعیین طبیعی بودن لینک ساختمان یک سایت است.

نکته آخر این است که در رپورتاژ آگهی از دو انکر تکست برای دو لینک استفاده نکنید و بهتر است که هر یک از لینک های شما دارای یک انکر تکست منحصر به فرد باشد.

 آدرس لینک

یکی دیگر از پارامترهای مهم در هر رپورتاژ آگهی نحوه آدرس دهی لینک ها است. نکته مهمی که همیشه باید به آن توجه کنید این است که بیش از یک لینک را به یک صفحه خاص در رپورتاژ آگهی لینک ندهید ، و اگر ، برای مثال ، می توانید 3 لینک را در رپورتاژ آگهی خود وارد کنید ، هر سه لینک به سه صفحه مختلف لینک داده می شوند سایت.

نکته دیگری که در آدرس دهی باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید پراکندگی لینک های ورودی را حفظ کنید و در همه رپورتاژ ها به مجموعه خاصی از صفحات لینک ندهید.

نکته دیگری که می تواند رپورتاژ شما را تقویت کند این است که گاهی اوقات بهتر است برای تقویت رپورتاژ قبلی سایت خود از داخل رپورتاژ به رپورتاژ های قبلی خود لینک دهید.

چه سایت هایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنیم

اگر برای انتخاب رپورتاژ آگهی به دنبال سایت هستید می توانید پارامترهای متفاوتی را بررسی نمایید.

  • Domain authority یا اعتبار دامنه و Spam score که از سایت moz می توانید دریافت کنید
  • Domain rate که از سایت ahrefs می توانید دریافت کنید
  • رتبه الکسا که از سایت alexa دریافت می شود

این 4 پارامتر به شما کمک می کند تا بتوانید سایت هایی که برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کرده اید را طبقه بندی کنید. پیشنهاد می شود سایت های مد نظر خود را از طریق این پارامتر ها به سه دسته قوی، متوسط و ضعیف تقسیم کنید و پراکندگی درج رپورتاژ آگهی را بین آن ها نیز رعایت کنید.

چطور از ایندکس شدن رپورتاژ آگهی توسط گوگل مطمئن شویم

برای اینکه از ایندکس شدن متن رپورتاژ آگهی خود توسط گوگل مطمئن شوید پیشنهاد می شود که یک وب سایت یا وبلاگ کمکی داشته باشید و آن را به سرچ کنسول نیز متصل نمایید که هدف آن درج لینک های مربوط به رپورتاژ آگهی های شما می باشد.

بعد از اینکه یک رپورتاژ آگهی منتشر شد لینک آن را در آن وب سایت کمکی خود درج کنید و سپس آن صفحه از وب سایت که در آن لینک رپورتاژ را گذاشته اید، در سرچ کنسول Incpect url کنید.

این نکته را باز هم مد نظر داشته باشید که شاید همین کار هم باعث مشکوک شدن گوگل به وب سایت شما و پروفایل لینک دهی شما شود. از این رو بهتر است این وب سایت یا وبلاگ فقط شامل لینک های رپورتاژ آگهی های یک سایت نباشد و لینک های دیگه و مطالب دیگری در آن درج شود تا باعث مشکوک شدن ربات های گوگل نشوند.

خرید تبلیغات برای سایت

ایندکس شدن متن رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *