چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم | ۶ راز برای نوشتن رپورتاژ پربازده

راز برای نوشتن رپورتاژ پربازده

مقدمه ای بر رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ سوالی که معمولاً در چند آزمایش اول برای نوشتن رپورتاژ آگهی با بازده بالا پرسیده می شود. رپورتاژ آگهی یکی از محبوب ترین روش های تبلیغات آنلاین این روزها است. هزینه رپورتاژ آگهی کمتر از سایر تبلیغات از جمله تبلیغات بنری است و به دلیل دریافت بک لینک می تواند در سئو سایت موثر باشد.

یکی از مزایای این روش تبلیغاتی وجود تبلیغات در نتایج گوگل است. شما یک متن تبلیغاتی برای وب سایت خود می نویسید و گوگل آن را به صدها نفر معرفی می کند! به نظر هیجان انگیز است ، اما آیا هر رپورتاژ می تواند اینقدر موثر باشد؟
واقعیت این است که شما باید قبل از نوشتن یک رپورتاژ عالی نکاتی را بدانید و دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

نکات طلایی برای نوشتن رپورتاژ آگهی پربازده

نکات طلایی برای نوشتن رپورتاژ آگهی پربازده

در ادامه چند نکته‌ی طلایی و مهم را بررسی می‌کنیم تا به کمک بتوان یک رپورتاژ موثر نوشت.

جهت خرید رپورتاژ آگهی تضمینی با ما تماس بگیرید.

 رپورتاژ با تبلیغات غیر مستقیم

اولین راز نوشتن رپورتاژ آگهی پردرآمد ، تبلیغات مستقیم نیست! به دلیل عدم صداقت برخی از تبلیغ کنندگان در این سال ها ، کاربران توجه کمتری به تبلیغات مستقیم دارند. اگر می خواهید یک متن تبلیغاتی را مستقیماً در مقابل چشم کاربران نمایش دهید ، احتمالاً بسیاری از کاربران آن را نادیده گرفته و از آن چشم پوشی می کنند.

برای نوشتن یک گزارش موفق ، باید این طرز فکر را از خود دور کنید: “من هزینه تبلیغات را پرداخت کردم ، بنابراین مجبور هستم برای معرفی خدمات و محصولات خود از تک جمله استفاده کنم!”

قطعاً خواندن محتوایی که پر از تبلیغات باشد ، مورد توجه کاربر نخواهد بود. محتوای شما باید آموزنده ، آموزشی ، ترفندها و جذاب باشد. علاوه بر این مطالب ، می توانید هوشمندانه درباره محصول خود نیز صحبت کنید.

ساخت یک قلاب با عنوان!

وقتی کاربران در یک وب سایت هستند ، فقط دو عامل باعث می شود که آنها روی مقاله کلیک کنند یا مقاله دیگری را رد کنند: عنوان و تصویر هر مقاله.

عنوان مانند قلاب ماهیگیری کار می کند! این عنوان می تواند کاربران را ترغیب به بازدید یا نادیده گرفتن محتوا کند.

به عنوان مثال ، عنوان “لیست جدیدترین محصولات شوینده X” برای عنوان گزارش جالب نیست. زیرا مخاطبان می دانند که با ورود به این مقاله با لیستی از محصولات یک شرکت خاص روبرو می شوند و محتوا شامل تمام تبلیغات خواهد بود! در حالی که عنوان قبلی می تواند به صورت زیر بازنویسی شود:

  • ۵ شوینده قدرتمند که خانمها باید بشناسند!
  • ۴+۱ شوینده عالی برای از بین بردن هرگونه لکه در سطوح

شناسایی رسانه هدف

وقتی از شما خواسته شود چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ معمولاً پاسخ این است که بروید و مخاطب هدف را شناسایی کنید!
معمولاً هر وب سایتی نوعی از تبلیغات و نوشتن را دارد که کاربران وفادار آن سایت به آن عادت کرده اند. همچنین کاربران و مخاطبان هر سایت بسته به موضوع سایت می توانند متفاوت باشند. بنابراین شما باید مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و علایق و سلایق آنها را بشناسید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به وب سایتی بروید که می خواهید رپورتاژ را در آن منتشر کنید و محتوای تولید شده را به دقت بررسی کنید. همچنین ، با مطالعه نظرات و بررسی سایت های مرتبط ، کاربران هدف را بیشتر بشناسید.

پخت کامل رپورتاژ

اعتبار یک بسته تبلیغاتی کامل است. این بسته کامل باید شامل محتوای آموزشی ، تبلیغاتی ، اینفوگرافیک ، تصاویر ، حتی محتوای صوتی یا تصویری باشد.
قرار دادن متن خالی و بلند در یک سایت به هیچ وجه جذاب نیست! هرگز فکر نکنید که از گزارش گیری فقط برای گرفتن بک لینک استفاده می شود! مطالب خود را به گونه ای بنویسید که کاربران را در یافتن منبع مطالب راهنمایی کند.
بنابراین علاوه بر متن های جذاب و هدفمند ، از برخی تصاویر در محتوای خود استفاده کنید. آمار لیست ها ، مقایسه ها و نتایج را موثرتر می کند. داستان سرایی نیز موضوعی است که می تواند به خودی خود باعث جذابیت کاربران شود.

دعوت به عمل برای کاربران

این مرحله یکی از مهمترین مراحلی است که می توانید برای گرفتن نتیجه چند برابری از تبلیغ خود انجام دهید. در پایان گزارش ، باید به صراحت از کاربر بخواهید که اقدام خاصی انجام دهد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید محصولی را مشاهده کنید ، روی دکمه یا پیوندی که قرار داده اید کلیک کنید یا کد را پیامک کنید ، با یک شماره تماس بگیرید.

این کار باعث می شود کاربر بعد از مطالعه آگهی تبلیغاتی شما بی تفاوت از آن عبور نکند. این عمل Call To Action نامیده می شود.

سواری کردن بر موج گوگل

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد ، یکی از مهمترین مزایای گزارش ، قابل نمایش بودن در نتایج گوگل است. فرض کنید رپورتاژ خود را در وب سایتی با اعتبار سئو بالا منتشر می کنید. این بهترین فرصت برای استفاده از این سایت و نمایش مقالات شما در صفحه اول گوگل است.

به این ترتیب علاوه بر این که کاربران داخل سایت شما محتوای شما را می خوانند ، می توانید کاربران هدفمندی را نیز از گوگل دریافت کنید. اما برای رسیدن به این هدف ، شما باید اصول سئو و بهینه سازی را در مقالات خود رعایت کنید.

مقاله زیر قطعاً به شما در انجام این کار کمک خواهد کرد:

 نکات مهم درج لینک در رپورتاژ

نکات مهم درج لینک در رپورتاژ

یکی از دلایل علاقه بسیاری از وب سایت ها به خرید رپورتاژ، امکان دریافت بک لینک است. بک لینک می تواند به افزایش اعتبار و موقعیت وب سایت در نتایج گوگل کمک کند ، اما تنها در صورتی که گوگل متوجه مصنوعی بودن آن نشود!

اگر گوگل متوجه شود که این مطالب تبلیغاتی است و برای دریافت این بک لینک ها هزینه شده است ، تأثیر بک لینک ها کمتر خواهد بود. برای جلوگیری از این ، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

محدود کردن تعداد بک‌لینک

قرار نیست از هر رپورتاژ بک‌لینک‌های زیادی به وب‌سایت شما داده شود! بهتر است تعداد لینک‌های دریافتی از یک رپورتاژ حداکثر ۳ عدد باشد.

هر صفحه فقط یک بک‌لینک

فرض کنید قرار است 3 بک لینک را در یک گزارش وارد کنید. بهتر است هر یک از این لینک ها به صفحات مختلف وب سایت شما اشاره کنند. این بدان معنی است که بهتر است یک صفحه از سایت در هر رپورتاژ فقط یک بک لینک داشته باشد.

به کارگیری انکرتکست مرتبط

کلمه ای است که به یک آدرس لینک می شود. به عنوان مثال ، در adminesite ، کلمه adminesite است. این کلمه بر کیفیت بک لینک تأثیر می گذارد. بهتر است از کلمات مربوط به مقاله برای متن درون خطی استفاده شود. همیشه از عدم دقت به عنوان کلمه کلیدی دقیق استفاده نکنید.

هرچه مهمتر بالاتر

هر لینکی که از اهمیت بیشتری برخوردار است را در بخشهای بالاتر مقاله قرار دهید. معمولاً اولین لینک ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

دوستان عزیز به پایان مقاله امروز رسیدیم! امیدوارم این مقاله پاسخ خوبی به سوال اصلی شما باشد ، چگونه رپورتاژ آگهی را بنویسیم؟ بودن. تجربیات خود را در این زمینه از قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

خرید تبلیغات برای سایت

راز برای نوشتن رپورتاژ پربازده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *