سرور مجازی چیست

سرور مجازی چیست ، سرور مجازی یا خرید وی پی اس ارزان قیمت که با سرویس دهی به یک سرور فیزیکی قدرتمند (سرور اختصاصی) به سرورهایی با منابع کمتر و بیشتر با استفاده از فناوری مجازی سازی ساخته شده است. سرورهای مجازی به طور گسترده ای در خدمات اینترنت استفاده می شوند. یک سرور خصوصی مجازی ، که اغلب VPS نامیده می شود ، می تواند حریم خصوصی کاربران را فراهم کند.

خرید وی پی اس ارزان

خرید وی پی اس ارزان

خرید وی پی اس ارزان ما در کنار تلاش نت به فروش سرور مجازی مشغول میباشد. به عنوان مثال ، هر VPS می تواند منابعی مانند cpu: 800 MHz ، Ram: 512 MB ، hdd: 25 گیگ و بیشتر داشته باشد و به عنوان یک سرور جداگانه عمل کند.اما ، در هنگام استفاده از سرور مجازی ، کاربر از منابع رایانه ای خود استفاده نخواهد کرد و می توان برنامه های خود را بر روی آن نصب کرد و از آن در اینترنت یا شبکه داخلی شرکت ها یا موسسات استفاده کرد.

سرور مجازی ارزان

هر خرید سرور مجازی ارزان کاملاً جداگانه عمل می کند و در یک سرور می توانند از سیستم عامل های مختلف با نسخه های مختلف استفاده کنند.

مانند Windows Server 2008 ، Windows Server 2012 ، Windows Server 2016 و CentOS ، Debian Linux ،…

VPS می تواند منابع جداگانه ای از سرور فیزیکی ، مانند CPU ، RAM ، HDD و غیره را به دست آورد. جهت خرید وی پی اس ارزان حتما تماس بگیرید. شماره تماس 09352973378 افشین یوسفی

خرید تبلیغات برای سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *