امروزه حضور در راس گوگل برای مشاغل اینترنتی و سایت های مختلف ضروری است. زیرا اگر وب سایت شما تنها یک رتبه بالاتر از رقبای شما باشد ، می تواند درآمد میلیونی برای شما به همراه داشته باشد. خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از جمله ترفندهایی است که می تواند به شما در رتبه بندی در گوگل کمک کند.

در واقع ، باید گفت که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از جمله روش های سئو است. بنابراین ، با استفاده از بک لینک و رپورتاژ آگهی می توانید به رتبه های بالایی در گوگل دست یابید و بازدید از صفحه سایت را افزایش دهید. همچنین لازم به ذکر است که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی دو روش مختلف در زمینه سایت های جستجوگرها است ، بنابراین برای استفاده از این دو روش باید با تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی آشنا باشید. در ادامه مقاله ، قصد داریم دو روش بک لینک و رپورتاژ آگهی را برای سایت های جستجوگر معرفی کنیم و تفاوت این دو روش را نیز توضیح دهیم.

تفاوت خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک

تعریفی کلی از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

امروزه از روشهای مختلف جستجوگرها برای تبلیغ و رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می شود. روش های محبوب سئو که توسط رتبه بندی گوگل استفاده می شود شامل خرید بک لینک لینک و رپورتاژ آگهی است. با استفاده از این بک لینک ها و رپورتاژ های تبلیغاتی لینک ، می توانید به راحتی رتبه های اول گوگل را بدست آورید و بازدید سایت را افزایش دهید.

اگر با مفاهیم خرید پشت لینک و رپورتاژ آگهی آشنا نیستید ، با ما همراه باشید. زیرا در این قسمت از مقاله ، ما قصد داریم یک تعریف کلی و جامع از خرید پشت لینک و رپورتاژ آگهی ارائه دهیم.

بک لینک چیست؟

بک لینک در واقع یک خروجی لینک از صفحه یک سایت به صفحه سایت دیگری است که فرآیند تحویل لینک را کاملاً مستقیم برای شما انجام می دهد. برای استفاده از بک لینک ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کلمه از سایت خود لینک را به سایت دیگری منتشر کنید و مخاطبان به سایت لینک شما هدایت شوند.

با خرید پشتی لینک ، می توانید به راحتی در موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه اول را بدست آورید. از آنجا که بک لینک لینک پشتیبانی خوبی از سایت ها است و می تواند به سایت شما اعتبار دهد. در نتیجه می توان گفت سایتهایی که بک لینک لینک با کیفیت دارند و دائماً مطالب جدید و منظمی را در صفحات سایت خود قرار می دهند ، می توانند برای همیشه در رده های اول گوگل قرار بگیرند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی در واقع شکل دیگری از تبلیغات است که با نوشتن مقاله یا رپورتاژ خبری به مخاطب ارائه می شود و به طور غیرمستقیم او را به خرید محصول مورد نظر دعوت می کند. امروزه از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ وب سایت ها نیز استفاده می شود.

با استفاده از گزارش آگهی ، می توانید در گوگل برای وب سایت های مختلف رتبه بندی کنید. برای استفاده از رپورتاژ آگهی ، علاوه بر مهارت در نوشتن مقالات جذاب ، باید با روش های ساخت لینک نیز آشنا باشید. در واقع ، برای استفاده از رپورتاژ آگهی ، ابتدا باید محتوای جذاب و مناسبی را برای تبلیغ وب سایت خود تهیه کنید و سپس با قرار دادن لینک های مناسب در این محتوا ، مخاطبان را از سایت های دیگر به سایت خود منتقل کنید.

با انتشار رپورتاژ تبلیغات خود در سایت های معروف ، می توانید میزان بازدید وب سایت خود را افزایش داده و در نتیجه به رتبه های برتر موتورهای جستجو از جمله گوگل برسید.

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

نکته مهم در خصوص خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوانید میزان بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، ابتدا باید در موتورهای جستجو رتبه اول را بدست آورید. سئوکاران از روش های مختلفی برای افزایش رتبه سایت ها در موتورهای جستجو استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین روش ها در این زمینه استفاده از پشت و لینک رپورتاژ های تبلیغاتی است.

استفاده از بک لینک لینک با کیفیت و رپورتاژ آگهی با محتوای جذاب می تواند بازدید وب سایت شما را افزایش دهد. اما توجه به این نکته مهم است که اگر بک لینک ها و رپورتاژ های تبلیغاتی سایت لینک در وب سایت های پربازدید و معتبر منتشر نشود ، نمی تواند بر رتبه بندی سایت شما تأثیر بگذارد.

در نتیجه ، برای استفاده از بک لینک لینک و رپورتاژ آگهی ، علاوه بر نیاز به سئوکاران و متخصصان این زمینه ، باید کمی هزینه کنید تا بک لینک ها و رپورتاژ های تبلیغاتی لینک خود را در سایت های دیگر منتشر کنید. سایت های پربازدید معمولاً تعرفه های خاصی در این زمینه دارند و بر اساس این تعرفه ها ، می توانید نسخه پشتیبان لینک خود را منتشر کرده و گزارش خود را به صورت موقت و دائمی با زمانی که سایت ها به شما ارائه می دهند ، گزارش دهید.

برخورد موتورهای جستجو با خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک لینک و رپورتاژ آگهی دو روش جدید و جداگانه برای تبلیغ و رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو است. همانطور که گفتیم ، بک لینک با انتشار کلمه ای از سایت لینک در سایت های دیگر ، مخاطب شما را به سایت شما هدایت می کند و بنابراین بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد. گزارش آگهی همچنین می تواند مخاطبان را از طریق صفحات سایت های دیگر به سایت شما از طریق یک روش تبلیغات غیر مستقیم توسط لینک بیلدینگ هدایت کند.

برای استفاده از این دو روش ، شما به متخصصین جستجوگر و متخصص در این زمینه نیاز دارید تا بتوانند بک لینک لینک با کیفیت و گزارش های تبلیغاتی جذاب را ارائه دهند و سپس آنها را در سایت های محبوب منتشر کنند. اما توجه به اعتبار لینک به سایت های انتشار و رپورتاژ آگهی نیز ضروری است.

گوگل و سایر موتورهای جستجو معمولاً نسبت به بک لینک ها و رپورتاژ آگهی حساس هستند و مهمترین دلیل این شرکت ها تبلیغات و البته بهره وری اقتصادی این دو روش سئو است. زیرا در هر صورت ، این بک لینک ها و رپورتاژ های تبلیغاتی لینک مخاطبان را با استفاده از تبلیغات غیرمستقیم خود به وب سایت های مختلف هدایت می کنند و در این بین احتمال انتقال مخاطب به صفحات تجاری و فروشگاهی زیاد است.

موتورهای جستجو برای جلوگیری از کلاهبرداری های مالی و تجارت اینترنتی جعلی ، بک لینک ها و رپورتاژ های تبلیغاتی لینک را از صفحات سایت های مختلف حذف می کنند. بنابراین ، برای استفاده از بک لینک لینک و گزارش آگهی ، باید یک متخصص در این زمینه استخدام کنید تا بتواند بک لینک و رپورتاژ لینک را به گونه ای ایجاد کند که برای گوگل و سایر موتورهای جستجو قابل تشخیص نباشد.

همچنین ، امن ترین راه برای استفاده از پشتیبان گیری لینک و رپورتاژ آگهی ، انتشار پشتیبان گیری لینک و رپورتاژ آگهی از طریق سایت های معتبر است. از آنجا که گوگل و سایر موتورهای جستجو بک لینک ها و رپورتاژهای لینک منتشر شده توسط وب سایت های معتبر و همچنین با انتشار بک لینک لینک و رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر را حذف نمی کنند ، بنابراین اعتبار سایت خود را افزایش می دهید.

تفاوتی بین خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

حال تفاوتی بین خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی وجود دارد ؟

  • بک لینک ها به صورت موقت و در دوره های حداکثر یکساله در صفحات مختلف یک سایت قرار می گیرند و می توانند با انتقال مخاطبین از سایت های دیگر به سایت شما، بازدید و رتبه ی سایت را بالا ببرند. بک لینک ها با توجه به محدودیت زمانی که دارند، می توانند هزینه های متعددی برای شما داشته باشند.
  • مهمترین نکته ای که می توان در مورد تفاوت این دو لینک ذکر کرد میزان تأثیر آنها بر اعتبار دامنه و سئو سایت است. فراموش نکنیم که موتورهای جستجو علاقه خاصی به محتوای متنی دارند. اگرچه در سال های اخیر روش های دیگر تولید محتوا مانند پادکست ها و محتوا مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند ، اما گوگل همچنان به محتوای متنی اهمیت زیادی می دهد. در رپورتاژ ، از یک متن تبلیغاتی که مفید نیز باشد ، برای ایجاد لینک مورد استفاده خارجی است. بسته به استراتژی کمپین گزارشگری ، این لینک قابل کلیک یا در بعضی موارد غیرقابل کلیک است! اینکه از چه نوع لینک در متن رپورتاژ استفاده شده باشد ، به مدیر وب سایت بستگی دارد. اما نکته مهم این است که متن رپورتاژ با کمک لینک ارائه می شود و اثربخشی آن را چند برابر می کند. بنابراین لینک ، که از طریق یک متن غنی و مفید ایجاد می شود ، بسیار موثرتر از لینک است که در قسمت نمایه یک سایت ایجاد می شود!
  • رپورتاژ آگهی با بهره گیری از روش های مختلف لینک بیلندینگ می تواند یک تبلیغ دائمی برای سایت شما در سایت های دیگر باشد؛ اما لازم به ذکر است که رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه از سایت های دیگر قرار می گیرد، در حالی که بک لینک ها می توانند در صفحات مختلف یک سایت قرار بگیرند و در هر صفحه از سایت های دیگر، سایت شما را تبلیغ کنند.
  • اگر بخواهیم یک تفاوت دیگر بین خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کنیم، باید به محدوده زمانی این دو روش سئو اشاره کنیم. همانطور که گفتیم بک لینک ها می توانند در مدت زمان مشخص و از پیش تعیین شده، حداکثر یکسال در تمام صفحات یک سایت قرار بگیرند؛ اما رپورتاژ آگهی می تواند به صورت دائم بر روی یک صفحه از سایت باقی بماند و مخاطبین مختلف را به طور مداوم به صفحه ی سایت شما دعوت کند. بنابراین این موضوع که رپورتاژ آگهی تنها می تواند در یک صفحه از سایت های دیگر قرار بگیرد و بک لینک ها می توانند در صفحات مختلف یک سایت قرار بگیرند، نیز یکی دیگر از تفاوت های این دو روش سئو می باشد.
  • همچنین موضوع پرداخت هزینه از دیگر تفاوت های خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی می باشد؛ زیرا با توجه به آنکه بک لینک ها به صورت موقت و دوره ای در صفحات سایت ها قرار می گیرند، شما باید پرداخت هزینه را به صورت دوره ای انجام دهید؛ اما برای استفاده از رپورتاژ آگهی شما تنها یکبار هزینه پرداخت می کنید و به طور دائم از آن بهره می برید.
  • مسئله بعدی، افزایش ترافیک ناشی از خرید بک لینک یا انتشار رپورتاژ است. به طور کلی، افزایش ترافیک یکی از اهداف اصلی رپورتاژ یا بک لینک نیست. اما شانس افزایش ترافیک ارگانیک سایت از طریق متن تبلیغاتی، بیشتر از بک لینک پروفایلی یا سایت واید است. یکی از ایده هایی که برای افزایش اثربخشی بک لینکهای غیر رپورتاژی پیشنهاد میشود، استفاده از بک لینکهای ایجاد شده، در متن های دیگر است. مسئله ای که بسیاری از وبمستران آن را فراموش کرده و معمولا اجرا نمیشود.

بک لینک بخریم یا رپورتاژ؟

سرانجام ، بسته به بودجه و نیاز خود ، می توانید از هر یک از این دو روش برای تبلیغ یا افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. هر یک از این دو روش جستجوگرها ، بسته به نحوه کارکرد شما ، می تواند شما را در رسیدن به هدف مورد نظرتان یاری کند.

بنابراین هرگز نمی توان گفت کدام یک از این دو روش بهتر است؛ اما برای اینکه بتوانید روش مناسبی برای رتبه بندی یا تبلیغ سایت خود انتخاب کنید ، می توانید از متخصصان سئو کمک بگیرید.