تست سرعت سایت با 3 ابزار قدرتمند و رایگان در اینترنت

تست سرعت سایت

تست سرعت سایت

سرعت بارگذاری سایت یک عامل بسیار مهم و اساسی برای موتورهای جستجو است و همچنین باعث بهبود تجربه کاربر می شود. حتی گوگل اخیراً رسماً سرعت بارگذاری سایت را به عنوان یکی از عواملی که در رتبه بندی در نظر گرفته شده اعلام کرد. روش های مختلفی برای افزایش سرعت سایت وجود دارد که در مقالات مختلف ذکر شده است یا در آینده به آن اشاره خواهم کرد. اما قبل از اینکه سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهیم ، باید بتوانیم سرعت بارگذاری سایت را با ابزار تست سرعت سایت اندازه گیری کنیم.
هنگامی که با این ابزار آشنا شدید ، می توانید هر زمان که بخواهید سرعت بارگذاری سایت خود را به راحتی اندازه بگیرید تا ببینید آیا تکنیک هایی که برای افزایش سرعت استفاده کرده اید موثر بوده است یا خیر.
در این پست می خواهم سه ابزار رایگان برای تست سرعت سایت را به شما معرفی کنم. سه سایت زیر بهترین و مهمترین سایتهای اینترنتی هستند که این خدمات را به صورت رایگان به شما ارائه می دهند.

3 ابزار رایگان برای تست سرعت لود سایت

GTMetrix

این وب سایت اولین ابزار پیشنهادی من به شماست که توسط آن میتوانید وب سایت خود را آنالیز کنید و همچنین این سایت پس از آنالیز توصیه هایی را جهت افزایش سرعت سایت به شما پیشنهاد میکند. در تصویر زیر گزارش این سایت را برای سایت رایاطرح مشاهده میکنید که مدت زمان لود سایت حدود 3 ثانیه می باشد که تقریبا سرعت خوب و قابل قبولی است.

 

ابزار GTMetrix

همچنین اگر از وردپرس استفاده میکنید میتوانید پلاگین وردپرس GTmetrix را نصب کنید و توسط آن سرعت بارگذاری سایت خود را در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

 

Tools.pingdom.com

Tools.pingdom.comابزار
یکی دیگر از ابزارهای عالی برای تست سرعت سایت این است که علاوه بر تعیین زمان بارگذاری سایت ، نمای کلی از عملکرد کلی سایت شما را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های خاص این ابزار تعیین زمان بارگذاری همه عناصر صفحه شما است. در واقع ، این ابزار به شما نشان می دهد که هر عنصر تصویر یا فایل css یا اختصاصی چقدر زمان بارگیری را اشغال می کند ، بنابراین می توانید عناصر را بر اساس زمان بارگذاری و اندازه عنصر مرتب کنید. یکی از ویژگی های جالب tools.pingdom این است که کاملاً به شما نشان می دهد کدام اسکریپت خارجی یا عنصر داخلی برای بارگذاری سایت شما بیشترین زمان را می برد. همچنین در کادر history می توانید تغییراتی را در طول زمان بارگیری سایت خود مشاهده کنید.

WebpageTest.org

ابزار WebpageTest.org

این ابزار همچنین یکی دیگر از ابزارهای محبوب در جهان برای آزمایش بارگذاری سایت است. یکی از ویژگی های خاص این ابزار داشتن مکان های مختلف برای آزمایش است که می تواند سرعت سایت شما را از سرورهای کشورهای مختلف و قاره های جهان آزمایش کند (اگرچه ایران در این لیست قرار ندارد). همچنین ، یکی دیگر از ویژگی های این ابزار آزمایش سرعت سایت در تلفن همراه است که در آن می توانید سیستم های Android و iOS را از جعبه کشویی بالا انتخاب کرده و تلفن مورد نظر خود را در کادر پایین انتخاب کنید تا سرعت بارگیری خود را نشان دهد سایت روی تلفنی که می خواهید دادن.

این 3 ابزار بهترین ابزار رایگان در اینترنت هستند که به طور کلی می توانند سرعت سایت شما را آزمایش کنند و شما باید سعی کنید در سایت خود کار کنید تا زمان بارگذاری سایت شما کاهش یابد. پیشنهاد من برای سرعت سایت این است که سعی کنید سرعت سایت خود را در کمتر از 3 ثانیه کاهش دهید و همچنین مطمئن شوید که سایت شما با مسئولیت پذیری برای مرورگرهای تلفن همراه طراحی شده است.

خرید تبلیغات برای سایت

Tools.pingdom.comابزارابزار رایگان تست سرعت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *