سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل

سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل

سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل یکی از مشکلاتی که مشاغل ، به ویژه شرکت های نوپا با آن روبرو هستند ، عدم توانایی مقایسه سئو و گوگل ادز است. از این طریق آنها محصول را به بازار عرضه می کنند اما نمی دانند چگونه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. آیا آنها باید در گوگل ادز سرمایه گذاری کنند یا سئو؟ کدام یک در کوتاه مدت موثرتر است و کدام یک در بلند مدت؟ اینها همه سوالاتی است که برخی مشاغل با آن روبرو هستند. نکته ای که هنگام مقایسه سئو و گوگل ادز باید به خاطر داشته باشید این است که شما نباید روی همه کانال ها سرمایه گذاری کنید و کانال دیگر را کاملاً ترک کنید. از طرف دیگر ، فراموش نکنید که می توانید از هر دو استفاده کنید زیرا آنها از مکمل یکدیگر نیز استفاده می کردند.شرکت ون بک لینک در زمینه خرید رپورتاژ آگهی تضمینی در خدمت شما وبمستران عزیز میباشد.

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به ارائه محتوا در وب سایت برای بهبود دید سایت برای کاربران و موتورهای جستجو اشاره دارد. نکته مهم در مورد سئو این است که شما ابتدا باید سایتی داشته باشید که از نظر فنی سرعت بارگیری و امنیت استاندارد را دارد. سپس شما باید به محتوای سئو خود نگاه کنید. از کلمات کلیدی در عناوین خود استفاده کنید و کلمه کلیدی را به صورت استاندارد در زیرعنوان های خود پخش کنید. مورد دیگری که به سئو در بهبود سایت شما کمک می کند ، استفاده از ساختار url استاندارد است. لینک سازی همچنین به بهبود رتبه وب سایت شما کمک زیادی می کند. هرچه سایتها یا کاربران راضی به شما لینک دهند ، به سایت شما اعتبار بیشتری می بخشد.

فراموش نکنید که هرچه زمان بیشتری را برای بهینه سازی وب سایت خود صرف کنید. دسترسی بیشتری به مشتریان هدف خود خواهید داشت و در نتیجه نرخ تبدیل شما افزایش می یابد. بنابراین ، سئو یکی از کانالهای مناسب جهت هدایت بازدید به سایت است که می تواند با ارائه محصول یا خدمات مناسب خود به مشتری تبدیل شود. موتورهای جستجو احتمالاً مهمترین مزیت هستند. اما به خاطر داشته باشید که به دلیل رقابت شدید در موتورهای جستجو مانند گوگل ، هزینه هایی مانند هزینه های تخصصی ، هزینه ساخت لینک و هزینه های بهبود سرعت سایت در سئو اجتناب ناپذیر است. در ادامه ، توضیحاتی در مورد گوگل ادز ارائه خواهیم داد.

گوگل ادز چیست

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز چیست؟ به بستری که می توان با کلیک آن تبلیغات را تعریف کرد ، گوگل ادز گفته می شود. کلمه تبلیغ در کنار لینک های نمایش داده شده توسط گوگل ادز در نتایج جستجو یا SERPS قابل مشاهده است. سازوکار گوگل ادز براساس حراج ها است. این بدان معنی است که با تعیین محدودیت در هزینه ای که برای هر تبلیغ هزینه می کنید ، به گوگل می گویید تحت چه شرایطی تبلیغ شما را نمایش می دهد. اینکه آگهی شما نمایش داده شود یا نشود به عوامل دیگری مانند ارتباط آگهی ، تجربه ای که صفحه فرود برای کاربران فراهم می کند و CTR مورد انتظار بستگی دارد.
گوگل ادز فرصتی عالی برای مشاغلی است که توانایی رقابت ارگانیک بر روی کلمات کلیدی مختلف را ندارند. آنها می توانند با استفاده از گوگل ادز و هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط به افزایش بازدید وب سایت خود کمک کنند.

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو و گوگل ادز در زمینه سئو

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو و گوگل ادز در زمینه سئو

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو و گوگل ادز در زمینه سئو حال که با سئو به طور مختصر آشنا شدید به بیان چند نمونه آمار در زمینه سئو می‌پردازیم. این آمار که توسط سایت هاب‌اسپات منتشر شده‌اند می‌تواند به شما در زمینه مقایسه سئو گوگل ادز و اولویت دادن یکی بر دیگری کمک بسیاری کند:

  • ۸۰ درصد از کاربران موتورهای جستجو نتایج گوگل ادز را نادیده می‌گیرند. ۷۰ درصد از کاربران تمایل به کلیک کردن بر روی لینک‌های ارگانیک از خود نشان می‌دهند.
  • سایت‌های محتوایی ۳۰۰ درصد بیشتر از شبکه‌های اجتماعی حجم سرج دارند.
  • درآمد کانال سئو ۲۰ درصد است. بازگشت سرمایه توسط سئو انباشت شده و این کانال را به یکی از بهترین کانال‌ها به این لحاظ تبدیل کرده است. معمولا کاربران در بازدید اول تبدیل به مشتری نمی‌‎شوند. به همین دلیل بالا بودن در موتور‌های جستجو کمک بسیاری به بازدید دوباره مشتری از سایت می‌کند.
  • ۲ درصد از کاربران تبلیغات گوگل را مطالعه می‌کنند اما بر روی آن کلیک نمی‌کنند. البته این نکته شایان ذکر است که تنها نصف مشتریان قار به شناسایی تبلیغات هستند.
  • ۹۰۰ درصد رشد در دو سال اخیر در کانال سئوی محلی صورت گرفته است. ۸۸ درصد از کاربران مرتبط برای تماس و بازدید از نتایج سئوی محلی استفاده می‌کنند.
  • سئوی ارگانیک ۵٫۶۶ برابر بهتر از تبلیغات گوگلی است و این عدد نقش مهمی در مقایسه سئو و گوگل ادز ایفا می‌کند. در دراز مدت سئو قعا کانال بهتری از تبلیغات گوگلی است. بیشتر کاربران معتقدند تبلیغات گوگلی به هنگام جستجو برای آن‌ها حواس‌پرتی ایجاد می‌کند.

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو وگوگل ادز در زمینه گوگل ادز

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو و گوگل ادز

آمار تاثیر‌گذار در مقایسه سئو و گوگل ادز در مورد گوگل ادز توضیحاتی را ارائه دادیم. هرچند گفتیم سئو کانال بهتری در دراز مدت است اما فراموش نکنید که تبلیغات گوگلی نیز مستق از سئو کانال بسیار مهم و ارزشمندی محسوب می‌شود. به آما زیر که توسط وبسایت هاب‌اسپات منتشر شده‌اند توجه کنید:

  • ۳ جایگاه اول گوگل ادز ۴۶ درصد از کلیک‌ها را به خود اختصاص می‌دهند
  • کسب‌وکارها به ازاری هر ۱٫۶ سرمایه گذاری بر روی گوگل ادز ۳ دلار درآمد کسب می‌کنند.
  • بیش از ۶۵۰ میلیون دستگاه از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند.
  • تبلیغات گوگلی آگاهی از برند را ۸۰ درصد افزایش می‌دهند.
  • گوگل ۳۳۲۴ بار تا کنون الگوریتم خود را به‌روزرسانی کرده است و یکی از مزایای تبلیغات گوگلی این است که شامل این به‌روزرسانی‌ها نمی‌شوند.

نتیجه‌گیری

اعداد ذکر شده را برای خود مقایسه کنید. ببینید کدام کانال ها بیشتر برای شما مفید هستند. اگر مشکلی برای سرمایه گذاری ندارید ، ما به شما پیشنهاد می دهیم از هر دو کانال استفاده کنید. هر دو تبلیغات گوگل ادز و سئو می توانند نرخ تبدیل را به طرز چشمگیری افزایش دهند. توجه داشته باشید که می توانید در برنامه ریزی بلند مدت در سئو ارگانیک و برنامه ریزی کوتاه مدت در تبلیغات گوگل موفق شوید. از طرف دیگر ، فراموش نکنید که می توانید با کمک تبلیغات گوگل و سئو ارگانیک از آنها به عنوان مکمل استفاده کنید.

خرید تبلیغات برای سایت

سئو چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *